Lucruri care ne plac si care nu ne plac vara

Mmm sa ma gandesc… o sa incep cu cele care nu imi plac

Pai vara nu imi plac absolut deloc tantarii si mustele…tantarii in primul rand pentru ca imi lasa urme de la muscatura si ma mananca intrunaaaaa si in al doilea rand pentru ca sunt purtatori de boli iar mustele pfff uneori uit plasa aceea speciala de la fereastra deschisa si iiintra si bazaie toata noaptea iar cand am eu chef sa mai si dorm le alerg cu perna 🙂 .

Nu imi place absolut deloc sa ma bronzez.Bine…cred ca ar fi si imposibil da mie nu imi place deloc si uneori mai imi scapa gandul la iarna ca iarasi o sa am pielea alba.Urasc acele perioada cand ma bronzez asa de rau incat ma ustura pielea iac.

Caldura mmm cand si cand si pe ea o urasc pentru ca nu pot dormi din cauza caldurii

Transpiratia asta cred ca nimanui nu-i place poate numai celor a caror transpiratie are miros de trandafir sau mai stiu eu ce parfum :).

Si acum ce imi place vara 🙂 haa.

Pai dusurile reci…astea sunt la ordinea zilei,2 3 pe zi ma racoresc cel mai mult.

Iesirile la terasa….mmm le ador,iar pe la 12 noaptea sar in piscina cel mai frumos lucru 🙂

Cand merg la munca in vacanta adica pana vara trecuta cam 2 vacante am lucrat cu bunicul si faceam pauza de la ora 11 pana la ora 15 🙂 ce mai imi placea.

Imi place vara ca uneori pot merge si dascult,lucru ce il ador si un lucru sanatos.

Alt lucru care imi place…berea rece 🙂 niciodata nu ma imbat din bere rece,bine nu ca m-as fi imbatat din ea pana acum insa intotdeauna merge o bere rece dupa atata caldura.

Obisnuiesc sa fac suc de visine sau capsuni :)….proaspat si racoros 🙂 dupa ce il fac in bag in frigider iar apoi in termos si il plimb dupa mine.

Imi place vara pentru ca pot purta haine foarte lejere si subtiri…cel mai comod ma simt cand ma imbrac cu ceva subtire.

Si cand apune soarele in cel mai frumos mod?Vara bineinteles.

Oooo era sa uit.Pepenele 🙂 cum puteam sa-l uit…daca mama ia 2 pepeni unul sigur este al meu.Ador pepenii.

Si ultimul dar nu cel din urma lucru care imi place vara este atunci cand soarele ma trezeste..cand ajunge la fereastra din dreapta camerei adica in jurul orei 10 🙂 binisor as zice eu.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

