Bine ai venit vara!

De cand te asteptam 🙂 .Niciodata nu am asteptat asa de mult vara cum am facut-o pana acum.Si de ce o astept?OOOO am multe motive 🙂 nu am de gand sa fiu melancolic in seara asta 🙂 pai…2 piscine s-au deschis in apropiere de casa mea 🙂 si o terasa,anul trecut nu aveam permisul pentru ca am avut examenul tocmai in toamna…acum imi doresc sa fac cateva mii bune de km la masina 🙂 pana in prezent am 4 mii si ceva putin dar am de gand sa recuperez vara asta 🙂 cred ca imi voi cauta si un loc de munca….si dintotdeauna am visat sa vin seara acasa de la munca sa fac un dus rece sa ma parfumez bine si sa fac o plimbare cu masina 🙂 pentru ca ma relaxeaza foarte mult,al naibi de mult 🙂 astazi spre exemplu am descoperit ceva 🙂 am mers descult cu masina :)adica fara adidasi sau ciorapeii in picioare 🙂 e ceva chiar interesant daca incerci vei vedea ca o sa conduci mult mai relaxat cel putin eu asa am condus.Am asteptat vara asta pentru ca imi place sa ma trezesc duminica la 12 🙂 cum astazi nu am facut din cauza tatei 🙂 ooo ador sa ma trezesc la 12 si sa ma imbrac si sa plec si sa vin seara acasa apoi iar sa plec 🙂 .

Vara….bine ai venit!

Si aici nu se potriveste decat melodia asta 🙂

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

