Blogurile omoara cultura?

Am citit zilele trecute un articol al unui om destept s-ar zice si poate este.Din ce am inteles eu se lega de FACEBOOK,bloguri,datorita acestora, cultura va muri zicea el si asta am si inteles eu si nu cred ca e gresit ce am inteles.Deci acum ma intreb daca eu omor cultura datorita faptului ca imi scriu gandurile si parerile despre intamplari din viata,sunt sincer,oare tot ce scriem si facem noi pe blog e crima culturii?Eu nu cred asta.Facebook da poate omora cultura acolo catusi de putin insa blogurile?Eu spre exemplu cu ceva timp in urma am scris pe blog cateva povesti bune,proaste nu au omorat cultura,am incercat sa scriu sa nu raman un mediocru si sa ma duc la fund sa imi dezvolt minte si am ajutat cred la supravietuirea culturii.Bloggerii nu cred ca fac posturi scriind ca pe mess cu cf bn si prescurtari dinastea care omoara limba romana…banuiesc ca scriem cat putem noi de bine.Dimpotriva…blogurile aduc putin mai multa cultura oamenilor decat daca nu ar exista blogurile,parerea mea.M-am simtit oarecum jicnit…sunt blogger si nu intentionez sa omor cultura sau sa scchimb limba romana prin prescurtari de scriere.

Seara placuta va doresc!

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

