De 1 iunie aruncam cu cipilica

Astazi am avut putin timp liber si am profitat de el.Timp liber datorita festivitatii de absolvire 🙂 cum arat eu in ropa si cu cipilica dinaia pe cap 🙂 cam asa.M-am cam prostit dupa cum se si vede intr-o singura poza 🙂 doar intr-o poza pentru ca pe restu nu vreau sa le postez =)) .E ziua copilului si  o parte din noi ar trebui sa se simt copil eh…nu vreau sa comentrez despre asta…copiilor le spun sa-si traiasca copilaria la maxim iar adultilor le spun ca uneori sa se simta copii sau pentru cateva clipe sa dea in mintea copiilor :).Absolvirea…e singura chestie care m-a facut sa ma simt mandru pana acum 🙂 ce?Nu v-ati simtit mandri niciodata?Ieri si astazi am realizat ce viata frumoasa este viata de licean care tocmai s-a strecurat printre noi…4 ani au trecut ca 4 clipe.Seara placuta tuturor!

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

