The big brother

Nu-i nici un film 🙂 am pus un titlu in engleza pentru ca imi place cum suna.

Da…chiar la fratele mai mare o sa ma refer in cele ce voi scrie.Intotdeauna mi-am dorit sa am un frate mai mare,sa vina la scoala sa il bata pe X pentru ca mi-a zis nu stiu ce,sa imi zica rezolvare problemei la mate,sa ma invete sa joc fotbal,sa inaltam zmee impreuna,sa aiba o bicicleta cu portbagaj si sa ma plimbe,sa aiba permis si sa ma plimbe cu masina,sa imi culeaga cirese,sa ii spun neni :).Cate lucruri minunate nu-ti poate oferi un frate mai mare…eu unu nu am avut desi mi-am dorit.Din pacate sau din fericire eu sunt the big brother 🙂 .Mi-ar fi placut sa fiu rasfatat pentru ca eram cel mai mic din familie…si trebuie sa recunoastem ca cel mai mic este cel mai alintat si iubit si eu am ajuns sa inteleg acest lucru,voi deveni si eu parinte poate intr-o zi si voi vedea daca este asa.Cred ca puteam sa fiu un frate mai mic cu riscul de a-mi lua suturi in fund cand si cand ce daca 🙂 dar eram cel mic…fugeam la mama si la tata 🙂 .Fratele mai mare intotdeauna trebuie sa vegheze asupra celui mai mic o parte din educatie celui mic zic eu ii este oferita si de frati…el mereu va lua exemple de la tine fie rele fie bune fratele cel mic te va urma.Fratele mic pentru ca e mic si nu prea gandeste el mult mananca tot tortul si celui mare rareori ii opreste pentru ca nu poate stapani pofta..e mic si asta e cea mai buna si adevarata motivatie….fratele cel mare intotdeauna trebuie sa imparta cu cel mic.Daca pocnesti pe vreunu pentru ca s-a luat de fratele mai mic el te va considera vreun superman sau ceva de genu 🙂 glumesc.Fratele cel mare va fi intotdeauna un protector pentru cel mic.Mi-as fi dorit sa am frate mai mare pentru a ma simti si eu in siguranta,pentru a-mi spune asta e bine asta nu pentru ca nu poti vorbi la o anumita varsta tot ce iti trece prin minte cu parintii asa ca intrebi pe fratele cel mare…daca nu ai un frate mai mare nu ai cum sa sti daca apa frige sau e rece si te oparesti…el iti va spune sa nu atingi apa…daca esti cel mic nu vei repeta greselile celui mare pentru ca el iti va spune sa ocolesti groapa pentru ca el a calcat deja in ea ….Asta-i tot ce am avut de spus despre fratele mai mare si cel mai mic.Daca aveti frati sau surori tot aia e 🙂 iubitii fie ca sunt ei mai mari sau mai mici ei sunt mai mult decat parintii vostri credeti-ma.

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

