Cine sunt?Ce vreau?

Pana zilele trecute nu prea stiam nimic sigur despre mine,nu stiam cine sunt,ce vreau si alte cateva chestii.Nu dau vina niciodata pe tinerete,sunt un pustan poate pentru unii insa pentru mine sunt cine vreau sa fiu.Cine sunt si ce vreau?Aceste doua intrebari si le pune mai toti…am aflat acum ce vreau cu adevarat…vreau sa fiu liber din toate punctele de vedere si am sa lupt al naibii de mult pentru asta,oricat ar fi de greu stiu ca intr-o zi imi voi obtine libertatea si acea zi va fi cea mai mare zi pentru mine.Cand cineva imi va zice ma esti asa si pe dincolo ii voi zambit pentru ca acum stiu cine sunt cu adevarat…am iesit din ceata ce mi se plimba prin minte…ma tot gandeam daca merit numele asta…Cristea…tata,bunicul amandoi sunt doi oameni demni de acest nume si care nu au dezamagit,2 exemple bune de urmat asta mi-am propus si eu sa fiu…cine sunt?Cristea Vali!Ce imi doresc?Libertatea din toate punctele de vedere.Poate ca e greu sa bati la doua capete…sa fiu un om liber si sa fiu un model de urmat pentru ce-i ce imi vor urma insa va veni o zi cand si eu voi face diferenta undeva,candva si intre cineva…nu voi mai spune ca sunt neinsemnat,ca sunt doar o umbra,voi lupta ca intr-o zi sa fiu ascultat si sa am un cuvant important de spus.Voi fi cine vreau sa fiu si imi doresc libertatea mai mult ca oricand.

De ce am decis sa vorbesc mai deschis decat de obicei?(asta a fost cam ce discut eu cu mine insumi)Pentru ca in ultimul timp al vietii mele de blogger au aparut cativa vizitatori si am avut si inca am ce invata de la ei multe lucruri…majoritatea daca nu chiar toti sunt mai inaintati in varsta ca mine deci m-au invatat multe si ma vor invata sper si pe viitor.Pentru asta va multumesc din suflet…cand multumesc din suflet sa sti ca la mine chiar pleaca din suflet.Am decis sa pun ordine in viata(si in viata de blogger voi face acelasi lucru)si am sa incerc sa ies din umbre,sa nu mai fiu cel ce vegheaza chiar daca dintotdeauna mi-am dorit sa-i privesc pe toti si sa tac iar cand au nevoie sa pun acea vorba buna sau sa-i ajut.E timpul cred sa imi creez si eu o PERSONALITATE AUTENTICA,sa am libertate ca atunci cand vreau sa ma urc pe capota masini si sa ma ploua sa o fac fara remuscari si indoieli(si altcineva isi mai doreste asta 🙂 ) sa incerc sa vad luna patrata nu numai rotunda cum este ea….ati inteles da? nimeni sa nu se simta exclus de la multumiri 🙂 va multumesc tuturor…pentru faptul ca aproape toti cititorii sunt mai mari ca mine cred ca ma simt putin diferit 🙂 in sensul ca eu sunt mezinul 🙂 .

Poate o sa zic peste ani…m-am trezit putin dupa ce am fost major datorita unei maini de oameni care fac cat o mie si carora am sa le multumesc ca si acum.

s-ar putea sa se potriveasca piesa :)o pot numi chiar imnul libertatii 🙂

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

