Schimbari

Va plac schimbarile?

Mie unu imi plac da acum depinde ce fel de schimbari.De exmplu vara imi place ca imi schimb camera 🙂 iar iarna revin la vechea mea camera 🙂 e o schimbare placuta.Daca as avea ceva bani as schimba multeeee masini,am o curiozitatea anume…vreau sa vad fiecare marca cum merge 🙂 baietii astia :).Cand ma despart de cineva de exemplu nu imi place 😦 cred ca iubirea o sa imi lipseasca,poate unde ne si obisnuim cu acea persoana…faptul ca termin liceul offf e o mare schimbare.Timp de 4 ani am avut o viata alaturi de un grup de pameni buni rai si in toti acesti ani m-am tot laudat ca nu imi vor lipsi si ca abia astept sa termin dar acum incep sa regret ca nu mai am macar un an de scoala 😦 …e o mare schimbare.O schimbare de care avem toti parte este atunci cand luam viata in propriile maini e o schimbare destul de grea si mare si eu unul putin ma tem de ea.Mereu mi-a placut sa schimb locul de munca 🙂 mereu ma plictiseam de un loc si imi doream sa merg in alta parte 🙂 si din punctul asta de vedere am avut parte de aceasta schimbare 🙂 .Nu imi place sa ma schimb pe mine atata timp cat sunt inca in formare…a gandirii a caracterului nu imi place sa ma schimb doar ca o fata imi zice ca trebuie sa ma schimb si nu sunt adeptul vorbei ca cine ma place ma place asa cum sunt nu!E gresit zic eu sa crezi asta cred ca te comporti diferit cu fiecare persoana in parte nu e nevoie de o schimbare pentru ca cineva sa te placa trebuie doar sa fi pe placul lor si nici neschimbat nu-i bine sa ramai ,schimbate cand simti tu nevoie nu cand ti-o cer altii pentru ca te vei schimba pentru o scurta perioada de timp.Schimbarile astea ba sunt bune ba nu….ne pot da viata peste cap uneori,dar lumea e intr-o continua schimbare,LUMEA dar un singur om?Ar fi tare sa ne facem fiecare cate o autocaracterizare si peste 10 ani sa o recitim si sa zicem:uau!cat m-am schimbat si o poza cred ca ar merge vom observa schimbarea fizica datorita pozei si schimbarea gandirii prin cele scrise 🙂 .Schimbarile isi fac loc in viata noastra fara sa vrem si sa observam.

Iata ca ploaia nu inceteaza deci voi pune inca o floare pana ce ploaia se va opri 🙂 .Trandafirul galben 🙂

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

