Reclame haioase

Incerc si eu sa ma mai desting putin iar  Gnowee pot zice ca m-a ajutat citind un post de pe blogul ei mi-a venit o idee.

Cand eram prin clasa a 10-a cred a trebuit sa prezint o reclama la alegere la ora de romana.Ce reclama am ales?

=)) =)) asta:

Bine nu am putut sa o prezint in primul rand ca doamna radea de murea in al doilea rand eu radeam de muream si in al 3-lea rand pentru ca ai mei colegi radeau si ei 🙂 deci am renuntat.

Am cautat si alte reclame in afara de cea de mai sus zic eu putin haioase sper sa va faca macar sa zambiti 🙂

Ce-i mai place si lu asta mic 🙂

La asta trebuie sa va uitati pana la sfarsit 🙂

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

