Doi straini si-au trimis scrisori

Prima scrisoare?Oau…afara ploua torential si eu am asteptat postarita…am strigat-o pentru o scrisoare insa conteaza foarte mult de la cine vine si omul de la care vine merita sa fiu un fel de sotia lui Manole care a trecut prin furtuna si fulgere doar sa aduca mancare zidarilor.Postarita mi-a zis ca a dus-o mamei acasa….de unde prima dat a fost la nasa mea care are acelasi nume ca si mine 🙂 apoi a ajuns la cine trebuie…am cautat-o prin toate locurile din casa…am fost foarte entuziasmat…sa o gasesc cat mai repede si sa ma apuc de citit.Ti nu ti-am zis si nu te-am invatat inca faptul ca oamenii ca tine niciodata nu ma vor plictisi…asta a fost singurul lucru care nu mi-a placut din minunata scrisoare 🙂 Nexi…in mica mea viata si neinsemnata am citit decat 2 carti cap coada iar tu daca scriai un roman eram dispus sa-l citesc pentru ca(of incerc sa vorbesc codat sa nu intelega lumea ce s-a scris in scrisoare)vad in tine un om sincer,care stie cu adevarat ce inseamna iubire,si sa-mi fie rusine dar vad in tine un mic prieten pe care l-as putea numi adevarat NIMIC MAI MULT :).Daaa 🙂 nu vorbesc mai mult ca oamenii interpreteaza….cert este ca as plati mult sa am un prieten adevarat…ca tine oamenii ca tine sunt ceva de genul perlelor de pe fundul marii…oamenii se chinuiesc sa le gaseasca ani si ani iar cand le gasesc sunt cei mai fericiti.Despre unele lucruri stiam din ce mi-ai scris…am citit tot blogul tau si pe la inceput ai scris despre ce mi-ai scris si in scrisoare…..as putea scrie la nesfarsit despre aceasta scrisoare insa mi-e teama de tine :)…..mi-am imaginat deja ca voi pastra scrisoare si o voi reciti peste ani si ani cu o doamna langa mine…ma voi intreba:oare ce face Nexi? :).Cat despre intarziere…am stiut de la bun inceput acest lucru…ca va intarzia 🙂 am fost mai sigur ca niciodata,stiu motivul si si tu il sti:).Atat despre minunata scrisoare a Nexiei catre Vali….doi straini.

Ramane sa multumesc acestui om pentru aceasta experienta foarte placuta si cititorilor le dau un mic sfat:cred ca puteti face efortul sa scrieti cateva randuri cuiva,sa incercati asta…emotia aia pe care o ai cand desfaci plicul e ca si cum ai fi intr-un carusel numai ca este o altfel de emotie.Numai bine!

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

