Sa nu cititi.Partea a 2-a

In ultimele zile am participat si eu la campania asta pentru primar….am fost la o sedinta dinasta care este dupa parerea mea total neinteresanta am fost si pe strada….oamenii astia mint,ma refer la cei care candideaza la primarii mint atat de mult………….in primul rand mint oamenii,le fac promisiuni si cate si mai cate.Asa inima au de isi bat joc de noi,cei de jos care ne dorim totusi o schimbare si ei profita de multe lucruri…sunt atatia oameni nevoiasi care doresc si ei sa fie sanatosi si acesti tampiti cheltuiesc mii de euro pe niste avise,pe un cd in care zbiara unu si zice ca face nu stiu ce….au o inima rece si ceea ce spun de fapt este:votatima ca sa va iau eu banii si eu sa va jetmanesc!Asa inconfortabil m-am simtit si azi cand am iesit pe strada si am iesit din simpla curiozitate sa vad cum e si cum se minte un om,cum ii strangi mana si-l saruti iar in mintea ta abia astepti sa iesi primar sa-l furi,sa-i iei banii pe taxe.Am vazut multe si am auzit multe si mi-a fost de ajuns si m-am intrebat eu care nu sunt asa cunoscut la mine in comuna asta care e asa de cunoscut oare i-o fi bine asa?E fericit ca are asa multi bani?Oare cum as fi si eu daca as fi asa popular daca asa avea asa multi bani,mi-am pus cateva intrebari.M-am comparat intr-un fel cu acesti tampiti…au inima rece,fura pe fata,sunt hoti iar eu sunt sincer si modest,iubesc oamenii de langa mine si ii respect cu adevarat pe cand el ii detesta si de la si un sut in fund.Ma intreb oare ce voi castiga eu cu aceasta sinceritate,oare ce voi castiga daca ii respect pe cei de langa mine?ca respectul lor sunt sigur ca nu il voi castiga daca la asta va ganditi,ce castig eu daca ii iubesc?si in caz ca am o inima buna,ce castig am eu din asta?Sunt mai dezgustat ca niciodata de lumea din jurul meu.Observ cum sinceritatea,iubire,dragostea si tot ce au am cladit de unul singur ma omoara.Poate in sufletele voastre ma veti critica si ma veti contrazice si m-as bucura sa ziceti ai dreptate,iubire si sinceritatea ne omoara astazi.Dar nu,nu ma astept la asta.Ca niciodata astazi ma simt mai singur ca oricand stiu ca sunt a lu mama si a lu tata si am un frate insa sinceritatea me si iubirea me sunt singure nimeni nu li se alatura.Daca as avea bani as avea parte de toata iubirea din lume vedeti voi traim aste vremuri incat iubirea se mai si cumpara cu bani,bine iubire dinaia ieftina si nesincera dar manjim cuvantul iubire si il redefinim si tot iubire numim si magaria asta pe care o putem cumpara chiar.Nebunii….greu isi mai gasesc loc in lumea de astazi….am apucat pe un drum al sufletului care ma omoara pe fiecare zi si inca sunt adeptul vorbei pe care am zis-o cu ceva timp:murim in fiecare zi!Cand am apucat acest drum nu mi-am dat seama ca ma va omora am zis ca voi merge pe drumul cel bun ca lumea totusi se va schimba putin insa lumea ia o intorsatura groaznica si foarte urata de asta mor eu in fiecare zi.Stiti eu niciodata nu m-am temut de moarte de aceea daca acum ar veni eu as accepta-o…moarte nu-i decat o trecere de la o lume la alta unde pierdem decat o mana depamant cine suntem cum adevarat noi?Sufletul nostru ne reprezinta in cealalta lume.Ma astept ca cealalta lume sa fie una mai primitoare,mai buna cu mine,mai sufletista,mai iubitoare si mai sincera,ma astept la o lume mai buna asta-i motivul pentru care niciodata nu imi este frica de moarte.De la inceputul postului am stiu ca voi scrie mult 😦 nu fac altceva decat sa imi asez in randuri dezamagirea,sunt dezamagit de o lume care nu este asa cum am vazut-o si mi-am dorit-o eu.Ce putere poate avea un om de as-i construi propria lume?Nu exista asa ceva,trebuie doar sa se alature lumii asteia din pacate o lume pe care el nu o accepta,o lume vitrega si rea.Ar spune cineva:si totusi exista speranta!Speranta nu mi-o pun decat in sufletul meu,mainile si picioarele mele…sufletul va dicata ce bun voi face iar mainile si picioarele ma vor ajuta sa execut ceea ce dicteaza sufletul,ma vor ajuta sa fac sa-mi fie bine,ma vor ajuta sa ma tarasc in continuare prin asta lume.As continua asa la nesfarsit…tot dezamagire as numi-o dar ii pun punct aici 😦 .Seara buna tuturor!O,era sa uit de floare.Mi-am zis ca atata timp cat nu va aparea soarele pe cer voi pune cate o floare in fiecare post 🙂 .

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

