Sa respectam si parerile celorlalti

Cam cu 1 an in urma am invatat un lucru estrem de important:sa respect parerile celor din jurul meu.Nu mi-am dat seama de lucrul asta singur🙂 hm m-ati critica groaznic daca as spune asta am invatat asta de la un…prieten sa-i zic.Unul ce nu crede in Dumnezeu si pe cand eu cred aveam motive sa ne contrazicem.A vazut el ca mama tot posteste,nu mananca care si nu intelegea toate astea…tata ii tot explica ca e la cura🙂 pana la urma a inteles el ca,Cristi cum ii spunea el lui Iisus,asa ne-a invatat .La un moment dat a inteles toate…si mi-a respectat credinta aceea mica pe care o am eu spunand ca el nu cred in nimeni si se cam credea foarte destept….insa si-ar dori sa poata cred si el in cineva…ca si mine insa nu poate spunand ca este foarte important sa ai o credinta.Lasand toata treaba asta laoparte m-a invatat sa respect parerile altora prin simplu fapt ca el mi-a respectat parerea mea despre credinta.Oricat ar fi de gresita sau nelalocul ei o parere,zic eu trebuie respectata pentru ca la randul tau vei avea pareri si in functie de cum ai procedat si tu cu acea persoana va proceda si ea cu tine.Bine parerile exagerate le excludem🙂 insa este important sa respectam ce zic si altii,pana la urma nu suntem singurii din lumea traim cu totii si avem nevoie de respectul celorlalti.Atat am avut de ….batut campii in seara asta🙂 si ca tot e vremea urata afara m-am tot gandit cum sa imi inveselesc blogul…o floare cred ca ar fi perfect🙂.Stiu stiu stiu cu o floare nu inveselesc pe nimeni dar incerc.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

