Raiul este aici dar iadul unde este?

Parca as fi un om din nisip iar ploaia ma tot topeste….cum eu nu prea ma impac cu ploaia imi e greu sa si scriu sa ascult si muzica ma indispune,imi creaza o stare proasta ploaia asta.Oricum eu incerc sa scriu ceva.Mi-am adus aminte ca am zis cuiva ca am sa fac un post despre rai si iad.

Desi nu sunt 100% convins ca raiul este aici pe pamant cred ca el ar exista aici.Copii cum spuneai si tu 🙂 sau dumneavoastra 🙂 sunt un indiciu ca raiul poate fi aici.Pamantul ascunde multe frumuseti si de aceea cred ca raiul se afla pe pamant.Pentru ca eu cred ca raiul este pe pamant nu am sa vorbesc mai mult decat am zis am sa vorbesc despre iad care nu cred ca exista aici pe pamant.Gandul ma cam duce in adancul pamantului unde este foarte urat banuiesc eu…cred ca acolo poate se ascunde iadul.Sau poate fi intr-un alt loc,oricum nu cred ca se afla pe pamant.In iad primim pedeapsa cuvenita spre exemplu cei care iau viata altora de ce iad ar putea avea ei parte aici?Cativa ani inchisi apoi eliberati iarasi….asta e suferinta?Iadul cred eu ca este un loc ce nu ni-l putem inchipui…foc,lava,intuneric si multi demoni cam asa mi-limaginez eu.E destul de greu de imaginat un astfel de loc.De aceea imi sustin ideea ca idaul este un loc separat de pamant.Aici nu cred ca exista un loc care poate provoca suferinta pe care o meritam pentru relele care le-am facut de-a lungul timpului….la coltul strazii stau copii cu maini intinse si ne cer nu mai mult de 1 banut pentru ca rabda de mancare….cand vad astfel de copii nu imi este greu sa fac diferenta intre cei care o fac pentru ca sunt trimisi de niste capi si cei care o fac pentru ca le este greu si foame cu adevarat si sunt sigur ca si voi cunoasteti acel sentiment puternic de mila cand treceti pe langa astfel de copii…nu de fiecare dat ii ajut dar cand am ocazia o fac.Cei care sunt increzuti si nu le ofera nimic,exista atatia oameni cu prea multi bani si care nu ii ajuta cu nimic iadul lor poate fi aici pe pamant?Asta e doar un exemplu si ramane cu semn de intrebare daca iadul este sau nu aici pe pamant insa eu cred ca nu-i aici…nu e loc pentru suferinta pe care o meritam pentru cele savarsite.Numai bine va doresc!

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

