Doar amintiri

Astazi mi-am amintit o chestie zic eu haioasa :).Cand eram mic imi tot doream sa fiu un super erou sau o persoana cunoascuta.Poat incepe prin a spune ca vroiam sa fiu preot 🙂 ….luat cearceafurile si imi faceam un fel de pelerina ca a popilor 🙂 si  urlam prin casa cat puteam….bine eu faceam slujbe cica:) .Mai mi-am dorit un timp sa fiu BATMAN….tot ce gaseam negru prin casa….al meu era :).Imi gaseam o pelerin apoi imi faceam o sabie…bine Batman nu lupta cu sabii dar eu eram altfel d Batman :).Odata mi-am dorit sa fiu print 🙂 acel print care doreste sa o elibereze pe printesa din mainile personajului rau…saream vorbeam de unul singur 🙂 .Si pe cand eram copil aparusera acele jocuri pe televizor…avea si mario 🙂 si dupa ce ma jucam mario care la sfarsitul levelului parca salva printesa asta faceam si eu 🙂 eram mario care salveaza printesa.Veti gasi placere sa povestiti si voi?

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

