Despre cei care isi fac reclama pe blogurile altora

Iata ca in ultimele saptamani am vazut o latura nu prea buna a acestei lumi,lumea blogurilor.Am observata ca sunt unii bloggeri care intra si dau cateva zile like-uri lasa cateva comentarii iar apoi dispar 😦 .Asta o numesc un fel de reclama…blogul meu nu prea e asa popular sau citit de multi oameni insa sunt cativa,sper,care il citesc insa sunt unii care stiu sigur ca au intrat sau intra pe bloguri pentru a-si face reclama blogului sau.Lasa un like si un comm iar vizitatorii blogului tau vor fi curiosi sa vada acel blog…imediat ce ii va castiga si pe acei cativa cititori ai tai te va parasi.Nu ma laud sau nu critic…am spus,blogul meu nu-i citit de multi asa ca nu incerc sa ma laud e doar o observatie si daca se intampla treaba asta cu reclama la mine pe blog o las sa continuie…nu pentru ca am facut si eu treaba asta cu reclama,Doamne fereste!De cate ori mi-a placut un blog,un post am comentat iar daca am simtit sa nu’s bine primit am plecat de acolo.E ca si cum ai iubi o persoana si mergi la ea acasa iar ea iti da de inteles ca nu ai ce sa mai cauti la ea acasa….tu iubesti acea persoana si ori de cate ori vei trece prin fata casei ei te vei opri o clipa si iti vei continua drumul.Dragilor…puteti continua reclama oriunde si pe blogul meu nu ma deranjeaza deloc…insa lumea asta se imparte in 2 categorii:oamenii care scriu din tot sufletul si o fac pentru a invata pe altii si a invata si ei cate ceva si oameni care o fac doar pentru ca nu au cu ce isi umple timpul liber,vor sa fie cunoscuti chiar si aici in lumea bloggerilor,din lipsa de ocupatie.Si vreau sa inchei cu ce am zis mai devreme…daca nu esti primit intr-o casa dar o iubesti si iti place,cand treci pe langa ea stai o clipa si priveste-o apoi mergi mai departe.O duminica placuta va doresc!

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

