Uneori….imi doresc sa fug de mine

Uneori imi doresc sa fiu linistit si tacut ca noaptea,alteori imi doresc sa fiu asemenea apei marii,limpede si sa se vada totul pana in adancul sufletului,uneori asemenea pasarilor cerului,libere,alte dati mi-am dorit sa fiu asemenea padurilor,singure si m-ai mi-am dorit sa fiu asemenea cerului uneori senin alteori innorat.Poate ca m-am plictisit de mine…tare imi doresc sa fug de mine…de viata mea si sa ma ascund undeva,poate nici nu imi doresc sa mai ma gasesc.Apoi asa simplu cum voi deveni sa merg legat la ochi pe un drum:daca voi merge pe o carare sa devin ca cei din ziua de azi iar daca voi merge pe alta sa fiu ce viseaza sufletul sa fiu dar sa fiu legat la ochi si sa nu stiu incotro merg,sa nu stiu ce aleg.Insa nu tot timpul avem ce ne dorim,de cele mai multe ori ramanem cu acel „uneori as vrea sa…”.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

