Leapsa

Am primit-o de la Gabitza.Sper sa fiti multumiti🙂.

1. Daca ai putea sa intri si sa traiesti într-o carte, care ar fi aceasta ? Motiveaza alegerea facuta! (dar într-un film? dar într-un cântec?)

Ce carte sa aleg?Nu plange sub clar de luna asta-i cartea chiar am si citit-o🙂 .

Filmul?Off vreau sa intru in mai multe filme Scrisori catre Julieta🙂 joaca Amanda Seyfried,Icredibilul Hulk si Stapanul inelelor.

Intr-un cantec?Cred ca mi s-ar potrivi un cantec de vioara…sa fiu sunetele viorii.

2Daca ai putea sa-ti alegi prenumele care ar fi acesta? Dar în cazul în care ai fi de gen opus?

Pai mi-as dori sa ma numesc David si mi-ar fi placut si Fabian dar inseamna fasole🙂 asa ca nu vreau decat David.

Daca as fi fata probabil ca mi-ar placea sa ma numesc Oana,Anca pentru ca vine de la Ana si Mara.

3. În ce alta tara ai vrea sa traiesti pentru un an si de ce?

In Italia undeva prin Toscana.Mi se pare unul din cele mai frumoase locuri din lume,sa traiesc printre acei ploi,prin livezile de mazlini,sa beau un vin bun🙂.

4.Care e visul cel mai neobisnuit ce l-ai avut si ti-l amintesti?

Off neobisnuit cred ca eu m-am obisnuit cu acel vis.Visez o fata insa cand ma trezesc nu imi amintesc chipul si ma simt de parca m-as fi despartit de cineva pe care o iubeam foarte mult.

5.Povesteste o zi din viata ta imaginându-ti ca esti un animal.

Animal….as vrea sa fiu un iepure.El are tot campul…este liber si isi poate construi o vizuina unde vrea el.Plus de asta e si dragalas stiu asta pentru ca am si eu iepurasi acasa🙂

6.Daca ai putea trai în pielea altcuiva pentru o perioada limitata de timp, cine ar fi aceasta persoana si de ce ai ales-o?

Cand dau test la mate vreau sa fiu in pielea doamnei de mate sa fac lucrarea de zece la fel si la romana🙂

7.Daca te-ai trezi singur pe lume, care crezi ca ti-ar fi primele gânduri si ce ai face prima data?

As incepe sa plang:( uras singuratatea…mi-as dori mult de tot sa iubesc si sa vorbesc cu cineva,nu cred ca as rezista singur pe lume.

Pentru ca leapsa trebuie sa mearga mai departe sa se duca la Fely,Luna patrata si Nexya da cred ca Nexyei nu-i place leapsa.Problema este eu nu stiu sa etichetez sau cum s-o numi treaba aia cand dai click pe nume intra direct pe blog sa ma ierte cele 3 domnisoare🙂 .

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

