Poti iubi un lucru?

Poti iubi lucrurile?Eu raspund cu da,poti iubi.Eu spre exemplu imi iubesc vechea masina 🙂 poate o sa radeti….vechea Dacie 1310 care zace de ceva ani sub un batran mar si care a fost inlocuita in urma cu ceva vreme de una noua 🙂 astazi i-am spus adio.Regret ca nu am apucat sa o conduc si eu:) .Lucrurile chiar daca nu au suflare te bucuri de el si asta te face sa le iubesti.Ce bine ca iubirea asta nu ramane pe veci cum e aceea cand iubesti pe cineva….e mai avantajos sa iubesti un lucru decat un om 😦 oamenii te ranesc,iti intorc spatele is bat joc de sentimente pe cand un lucru nu iti face nimic,il iubesti si atat.Sunt genul de om care ma despart greu de lucruri asta m-a facut sa scriu acest post.Iubesc lucruri si nu ma feresc sa o spun,lucrurile fac parte din viata noastra.Tu,da tu,ai iubit vreun lucru?

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

