Zi perfecta….cum ar arata ea

Hei nu te panica 🙂 asta e un fel de introducere a ce va urma 🙂 ok?Am promis ca voi incerca sa am o zi asa cum mi-o doresc eu si o consider o zi speciala iar eu in general zilele speciale le planific cu ceve timp inainte.Imi place mult padurea si cred ca am sa merg pana acolo…1 km dus unul intors eee daca obosesc rau am pe cine da vina 🙂 🙂 atunci cand ii vizitez pe bunici ma calmeaza si uit de orice da chiar de orice…ma baga in niste discutii de care ma mai amuz mai imi spun de-ale lor una alta si uit tot si ma relaxez complet.Daca vreti o vizita la bunicii mei pentru relaxare garantata!!!!! 073……… e numarul meu si nu platiti nici mult si relaxarea este garantata 🙂 🙂 .As citi si ceva….o poezie de exemplu.Offf ce incerc eu sa fac aici?Incerc sa o pacalesc pe autoarea acestei zile care m-a pus sa fac asta….vroiam sa aleg ziua asta duminica cand nu sunt plecat si nu vorbesc cu nimeni insa daca o pacalesc pe ea ma pacalesc pe mine ziua perfecta ar fi intradevar sa fac si lucrurile propuse dar cel mai important sa le transmit persoanelor din jurul meu cine si ceea ce sunt eu cu adevarat…sa dau masc jos si chiar daca ii voi traumatiza:)…asta e sau poate le vor placea.Dar ma tin de cuvant si gata am promis am promis.Asa va fi o zi perfecta,voi face acele lucruri si voi incerca sa vorbesc frumos si sa ma impac cu lumea.

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

