Se poate cumpara iubirea?Sau se castiga?

Ehhh astazi am fost cel mai fericit om pana pe la ora 14 cand am venit acasa.Am fost foarte distrat astazi,am facut glume,am ras foarte foarte mult insa acum acum am cazut intr-o tristete amara 😦 si nici eu nu imi pot explica de ce oare.Eee sunt prea neinsemnat sa fiu luat in seama….simteam nevoia sa vorbesc despre starea mea mai proasta de acum.

Voi vorbi iarasi despre iubire 🙂 ma tot gandesc daca iubirea poate fi cumparata sau cum se obtine ea?Tata imi spunea zilele trecute ca cineva mi-a cumparat iubirea iar altcineva a castigat-o prin iubire.Poate fi ea cumparata cu bani?Eu nu prea simt asta,adica nu cred ca iubirea se poate cumpara,iubirea o simt atunci cand imi este castigata tot prin iubire.Nu cred ca pot oferi iubire obligatorie 🙂 ce mai e si asta?In ultima perioada asta mi se cere insa eu nu simt nimic 😦 .De aceea am considerat ca e mai bine sa tin blogul secret fata de acea persoana 😦 .Sa lasam tipul asta de iubire 🙂 si sa trecem la iubirea persoanelor din jur cum ne-o si o castigam.Am avut perioade cand mi-am dorit iubirea unor persoane insa nu am putut sa o castig DAR am oferit in schimb iubire si a fost in zadar nici astazi nu imi explic de ce oare nu am primit acea mult ravnita iubire.Alintarile pentru mine au avut un rol si au un rol foarte important,simti uneori iubire in ele alteori nu.Faptul ca persoanele care iti spun ca te iubesc si o fac cam des iti dau de gandit nu?M-or iubi nu m-or iubi?Offf ca niciodata simt ca vreau sa scriu ceea ce simt si ce imi doresc sa simt…starea asta nu imi da voie nici sa ma ridic de pe scaun.Sper din inima ca ati inteles ceva din ce prosti am scris acum 😦 .Va las cu bine!

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

