O scurta amintire

🙂 Va mai aduceti aminte daca in copilarie mama va ascundea dulciurile?Eu daaa 🙂 imi aduc aminte pentru ca am momente cand si acum verific locurile unde punea mama dulciurile cand eram mic.Prima si prima data verific dulapul de langa cel cu farfurii 🙂 acolo ascundea mama ceva ceva 🙂 acolo verific si in ziua de astazi pentru ca le ascunde de fratele meu pentru ca normal semanam 🙂 .Daca i le da pe toate e ceva normal sa le pape pe toate asa faceam si eu.Mmmm in living mai ascundea mama cate ceva 🙂 acolo de sarbatori mai mult punea portocalele pentru ca lua multe si eu mancam tot la fel de multe pe cat lua,ascundea ciocolatele de la bunicul si de la tata(le aduceau cand veneau din strainatate) si eu imi alegeam cam multe 🙂 .Si mai erau cateva locuri dar au fost asa de moment cele doua au fost permanente 🙂 .Acum caut din obisnuinta 🙂 cand si cand.Nu-i gresit sa ne urcam cand si cand in trenul copilariei si sa fim copii pentru cateva clipe sau macar sa ne amintim de vremea copilariei…spre exemplu bunicul si acum povesteste despre copilaria lui 🙂 cand iei viata in mainile tale si ii simti greutatea copilaria este tot ce te face sa uiti de acea greutate.Seara placuta tuturor!

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Notă | Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

