Locuri sfinte

Asa m-am gandit acum sa le numesc locuri sfinte.Vorbesc despre locurile unde mergem pentru liniste,foarte multa liniste si o conversatie cu noi.Pe aici pe colo am mai vorbit despre acest subiect dar foarte pe scurt insa acum m-am gandit sa fac un post despre asta.Cel mai sfant loc al meu era(zic era pentru ca nu mai e 😦 )un copac de vreo 100 si ceva de ani.Acolo imi gaseam linistea mereu 🙂 daca eram mic il consideram si prietenul meu pe atunci  🙂 viata lui s-a sfarsit si a ramas a mea 😦 .In acel loc am construit noua mea casuta unde e un nou loc sfant pentru mine asta cred ca pana ce va fi locuita.Ma asez pe balconul de la apus si ma iau gandurile….e un loc perfect pentru a vedea apusul 🙂 .Iubesc si acel loc pentru ca este asezat pe vechiul loc sfant.La un km de casa este o frumoasa padure care in urma cu ceva zeci de ani a avut 12 copaci din aceeasi radacina…suna impresionant si este si adevarat eu insa am vazut doar 3 pentru ca ceilalti sunt taiati 😦 si acela este un loc destul de pasnic…verdeata si multa liniste 🙂 doar este o padure nu?Si nu cel din urma este casa si curtea bunicilor cel mai mare dintre toate….ultimele doua vor disparea mai greu insa ca si primul si acesta va disparea…..bunicii vor lasa lumea si vo lua odata cu ei si farmecul de acolo de care imi va fi nespus de dor.Cam atat 😦 .Banuiesc ca va fi un post destul de prost pentru ca am vorbit despre mine si ce imi place mie 🙂 ….nu ma invinuiesc pentru asta am pe cine da vina 🙂 pe oboseala si chiar nu mint.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

