A vorbi de unul singur

Astazi am 2 idei 🙂 despre care as vrea sa scriu.Una ar fi despre oameni,cum comunica cu ei insisi cand simt nevoia sa comunice si cea de-a doua despre fete 🙂 .Despre fete …despre fetele care se afla intr-o relatie de cativa ani sa zic iar in viata lor intervine un baiat de bani gata 🙂 ,frumos rau de tot si incearca sa le seduca.Ma intreb ce ar face o fata daca in viata ei ar apare un baiat ca asta iar ea are o relatie cu un altul de 4 ani sa zicem?Nu pot vorbi despre subiectul asta ca nu e de mine poate voi gasi si raspunsul asta candva.Sa vorbesc despre oamenii care comunica cu ei insisi…si eu comunic cu mine adica vorbesc tare….aici fac asa,sa scriu asa o fi bine chestii de genul asta.De tata nu va mai spun 🙂 .Un bun exemplu este Iona cel al lui Marin Sorescu care comunica tot timpul eu el insasi.Multi nu cunosc comunicarea asta cu ei insisi dar dupa parerea mea e buna.Cand nu ai cu cine comunica cel mai bun esti tu…cu tine poti vorbi orice 🙂 da stiu ca suna aiurea dar este adevarat.Comunicarea cu tine insuti e o buna metoda de a iesi din bele,din impas si din cate am observat timpul trece si mai repede si uiti si de singuratate.Singuratatea o umpli tot tu.Cred ca despre ce tot bat eu campii aici se numeste monolog dialogat 🙂 asa se numeste :)…..ca sa va scot din ceata in care v-am bagat.Cel mai important este sa comunici cu tine,sa iti ceri sfaturi…cum sa fac aici?…..a da asa e bine,apoi daca nu esti sigur vei apela la cineva care sigur iti va da un sfat bun.Cati nu stam seara si nu ne ia somnul si vorbim singuri :).Altii i-am auzit spunand:am innebunit,vorbesc singur.Egresit sa zici ca ai innebunit vorbind singur.Daca stam sa ne gandim si copii vorbesc singuri….deci de mici vorbim de singuri.Cati nu am vazut micuti vorbind singuri cand se joaca…in lipsa unui partener de dialog apelam la noi…..vorbim singuri.Vorbiti de unii singuri ca nu-i gresit sau vreo nebunie!

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

