Curcubeul

…..in sfarsit mi-am amintit ce mi-a spus bunicul cu ceva timp in urma despre curcubeu.Se zice ca dupa ploaie daca apare curcubeul Dumnezeu este impacat cu lumea si de cand am aflat asta dupa fiecare ploaie urmaresc  pe cer sa vad curcubeul.Cu toate ca nu prea cred chestia asta dar sunt unele chestii ca de exemplu aceasta despre curcubeu spuse din batrani care chiar daca nu sunt de crezut  imi place sa cred in ele,ma face fericit.De mic ma tot bucur cand vad curcubeul,are ceva special care ma atrage…ca si luna…ea ma atrage in felul ei si de aceea admir de cate ori am ocazia luna plina.Poate ca am putina credinta in vorba aceasta cum,ca Dumnezeu este impacat cu lumea daca dupa ploaie apare curcubeul pentru ca eu cred ca de la El vine si curcubeul.Ma rog eu am vrut doar ca si voi sa stiti aceasta vorba din batrani poate veti crede in ea poate nu,voi stiti cum e bine si ca tot am vorbit de curcubeu stiu o piesa pe care am ascultat-o o saptamana vara trecuta si pe care o asculta iarasi de vreo 2 zile…ma binedispune si ma calmeaza:

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

