Superstitii

Convingerea mea este ca exista Dumnezeu!De aceea am scris si postul de dinaintea acestuia si pe acesta.Acum cateva secunde cineva imi trimite mesaj”e fix” si?Cand te uiti la ore fixe se zice ca cineva te iubeste.Sunt atatea superstitii in care credem cu adevarat….cand trece pisica prin fata ta trebuie sa mergi 10 pasi inapoi domne mie mi-au trecut 2 pisici cand mergeam cu masina deci cate roti sa merg eu in marsh-arrier ?daca ai mancare la tine si vi cu ea acasa trbuie aruncata nu mancata ca nu stiu ce se intampla….daca atunci cand treci prin fata curtii unde sta cineva care a murit trebuie sa te ti de nasture ca iarasi ceva se intampla….si cate superstitii nu sunt ne incurcam in el si credem in ele.In Dumnezeu nu suntem in stare sa credem si credem in niste prostii.Recunosc ca si eu pana in urma cu ceva timp credeam in superstitii dar am renuntat la absolut toate pentru ca nu au pic de adevar in ele si nu semnifica nimic.Nu suntem in stare sa credem in reusitele noastre sau in puterile nostre iarasi zic credem in prostii iar in ce putem noi nu!Suntem oameni care credem in nimicuri si nimicurile ne conduc viata…mai bine ar fi sa credem In Dumnezeu si in puterile noastre parerea mea.Ce va pot ura e sa va lasati cei care credeti in superstitii de chestia asta.Numai bine!

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

