Ce inseamna libertate pentru un om?

Ne numim oameni liberi de 23 de ani incoace….dar acum ma intreb si eu ce inseamna libertatea unui singur om nu a unui intreg popor?Libertate…libertatea poate fi ea o credinta?In viata ma gandesc ca putem sa ne urmam visele dupa libertate….libertatea ne lasa sa visam si apoi tot ea ne da posibilitatea sa ni le si realizam.Libertatea….poate insemna ca esti liber cand banii nu conteaza pentru tine🙂 mama imi tot spune ca eu cam dau cu banii si nu sunt vreunul de bani gata sau mai stiu eu ce bogatas sunt unul care are strictul necesar si nimic mai mult nu imi doresc….dar cand vine vorba sa fac ceva cu prietenii eu mereu dau in plus in caz ca nu ne ajung banii la casa de marcat….:) nu e o lauda ci e considerat un defect de multi oameni insa eu consider a fi un gest de lepadare de bani..da asta e!lepadare de bani.Din punctul asta de vedere ma simt liber pentru ca nu ma atasez de bani…cand ii am ii si cheltui pentru ca daca ii ti la pastrare iti faci tot felul de ganduri si se numeste ca banii au pus stapanire de sine…altii zic ca nu sunt cumpatat hm cumpatarea nu inseamna ca cheltui mai putini bani altceva e cumpatarea…ma si gandeam cum erau oamenii cand nu erau banii?daca unu avea nevoie de paine dadea ceva la schimb celui de la care lua si tot asa….cred ca mi-ar conveni daca nu ar mai exista banii🙂 deci sunt liber.Libertatea….si inima are nevoie de libertatea ei…..sunt momente in viata cand cade roaba unei fiinte si alearga tot timpul dupa ea😦 atunci stii sigur ca inima nu e libera,o inima libera e una care iubeste pe una care si ea la randul ei o iubeste,e libera cand iubeste la orice ora pe cine vrea,e libera cand e libera sa aleaga…o oarecare robie o are si din partea noastra pentru ca ne impunem uneori sa iubim pe cineva ca cica asa ar fi bine dar inima noastra este in alta parte.Din punctul asta de vedere nu ma simt liber.Libertatea mintii….nu pot zice decat ca pentru a te numi ca ai o libertate mentala e sa gandesti liber atata tot,nimeni altcineva sa nu te influenteze mintea alege uneori mai bine ca inima cam rar dar….Cam atat despre libertatea omului pentru ca acum m-am intrebat si eu ce inseamna sa fiu liber si inca ma gandesc si continui sa imi raspund.Ganditi-va si voi…poate veti gasi raspunsuri neasteptate.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

