Ticuri

Putin mai devreme stateam la masa,iar cel mai mic var al meu este in vacanta la noi si deodata ne spune:”stiti ca am doua ticuri acum ?” ne-am amuzat putin🙂 si am zis sa imi aduc si eu aminte de vechile mele ticuri.Sa incep.

Din cate imi aduc aminte cand eram in generala cand veneam acasa faceam pasi marunti🙂 de ce?Pai mergeam pe niste pavele de beton ce se aflau la viecare poarta iar eu puneam stangul pe una dreptul pe alta si tot asa…faceam niste pasi marunti…:) .Alt tic?Sa numar..pf ma plictiseam pana si pe mine dar nu puteam sa scap de el si uneori incercam sa numar cat mai mult🙂 .Altul?Sa ma tot inchin🙂 bun,e bine sa te inchin si sa multumesti Domnului dar eu facusem din asta un tip si ma inchinam mereu.Cam astea 3 mi le aduc eu aminte.Acum facut un fel de paranteza si am glumit putin sa imi mai aduc aminte de cand eram copil dar vorbin serios si anume despre ticurile vietii constat ca sunt mai mult rele.Avem acel tic de a fi rai…ce greu scapam de el sau nu scapam de el ramanem toata viata rai si nu putem fi normali adica buni.Minciuna este si ea un tic de-a lungul vietii,toata viata mintim si ar trebui sa nu ne placa acest tic,sa fie considerat unul rau dar unii il considera chiar bun.Dragostea insa este un tic de-a lungul vieti foarte bun,iubirea iarasi este si el un tic bun pe care ar fi bine sa-l avem toti si cate ticuri bune nu s-or mai gasi pe care sa le avem….insa nu ni le facem ticuri ci rareori le practicam sau nu stiu cum sa zic,rareori avem parte de ele.Sper sa intelegeti ce vreu sa zic.Numai bine!

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

