Raul aduce o schimbare in bine

Da!Joi mi s-a intamplat ceva groaznic,cel mai urat lucru din viata mea dupa cum am spus-o si pe pagina CALENDAR  dupa celalalt blog.Raul provocat a fost din cauza grabei….nenorocit lucru GRABA.Mda tipic mie sa vorbesc despre ce mi se intampla mie de parca intereseaza pe cineva….In urma raului intotdeauna devi mai bun,bine nu orice fel de rau,acel tip de rau din care poti invata si din urma caruia incerci sa devi mai bun sa indrepti greselile pe care le faci,incerci sa tinzi spre perfectiune.Raul uneori are si partile lui bune cum e in cazul meu.In cerc pe zi ce trece sa fiu mai bun,intelegator si cel mai important sa evit GRABA.Posturile mele nu au nimic special..am o idee si ma invart in jurul ei cu intamplarile din viata mea,banale,prostesti…ideea este ca raul aduce uneori si ceva bun in viata omului,il face sa se gandeasca mai bine  la ce a fost si ca putea fi mai rau si il ajuta mult,si o mica particica buna este aceea ca atunci cand ai parte de rau iti aduci aminte ca exista Dumnezeu si incepi si te rogi la rau,doar la rau.Cam atat am avut de spus.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

