Cum vad sufletul

Cum vad eu sufletul?E un fel de biblioteca cu sertare iar in fiecare sertar se afla cate o persoana…defapt iubirea pe care o porti unei persoane.Intr-un sertar se afla iubirea pe care o porti tatalui in altului iubirea mamei si tot asa…cam asa imi imaginez eu sufletul.Am o imaginatie destul de bogata 🙂 stiu 🙂 dar cred ca imi imaginez bine sufletul…in fieacare sertar purtam o iubire diferita unei persoane diferite…acolo in suflet pastram amintiri ale vechilor iubiri…iubiri prafuite care candva au insemnat ceva pentru noi si de aceea le-am pastrat in suflet…cand si cand sa ne mai aducem aminte de persoanele din trecut care poate nu le-am vazut de foarte mult timp sau poate care au plecat dintre noi.Sper sa va faca placere sa cititi aceasta mica imaginatie a mea.

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

