Orgoliul

Orgoliul…uneori foloseste la ceva alteori mai rau strica lucrurile.Sunt un tip orgolios uneori dar orgoliul meu pot zice ca-i diferit de al altora adica sunt orgolios in gluma:)) daca intelegeti adica ma prefac ca sunt orgolios dar de cele mai multe ori si in cazuri serioase,imi place sa las de la mine,consider ca asa e intelept si bine,totdeauna sa lasi de la tine.Orgoliul nu mi-e cel mai bun prieten pentru ca de multe ori daca sunt orgolios cam pierd…si am decis sa las orgoliul pentru o vreme…orgoliul cred eu ca e un fel de rautate nu?Pai de exemplu ea nu da nici macar un sms toata ziua da?El,fiind un tip orgolios ii raspunde cu aceeasi moneda si nici el nu da nici macar un sms asta zic eu ca-i orgoliul amandoi sunt foarte orgoliosi asteptand unul de la celalalt un sms bineinteles niciunul nici altul nu doresc sa faca primul pas….cam asa definesc eu prin exemplul asta orgoliul.Sa lasi de la tine cred ca e un lucru mare si bun,poti arata ca esti mai mature decat cealalta persoana,poti arata ca esti mai intelept si mai bun…la suflet da!mai bun la suflet pentru ca a lasa de la tine nu vine asa din senin trebue sa ai un suflet bun zic eu.Cam atat am avut de spus despre orgoliu.Si un mic sfat daca se poate….invatati sa lasati de la voi ca sa aratati ca aveti suflet bun!

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

