Indragostit in vis

Nu stiu cati au trecut prin asa ceva dar eu sincer am trecut.Mi s-a intamplat de multe ori sa ma indragostesc in vis si cand ma trezeam simteam ceva in suflet.Odata am visat ca eram cu o fata in biserica iar ea ma tinea de mana si se tot uita la mine,avea un chip tare fericit si m-am trezit indragostit.De foarte multe ori am visat fete incredibil de frumoase si cand ma trezeam eram indragostit dar foarte suparat din cauza ca nu mai imi aminteam chipul lor si toata ziua nu incer decat sa-mi aduc aminte chipul fetei.Saptamana aceasta iarasi am visat o fata…eram in parcarea unui club coboram de la terenul de fotbal si o fata era jos,nasul ii sangera foarte tare iar eu am alergat spre ea…era intinsa jos,am scos servetele umede din torpedou si am sters-o apoi am urcat-o in masina si am mers la spital.M-am trezit indragostit de ea insa nu mai imi aminteesc chipul ei.Ciudate vise insa eu cred in vise….au ceva ce noi ascundem si poate de ce nu ceea ce noi ne dorim.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

