Zodiac si ziar

In seara asta mi-am zis:ba mai scri ma si tu ceva?daaaa.Si cum imi place la nebunie sa scriu liber,adica nu aleg o tema anume ci vorbesc despre ce imi vine in cap asta am ales sa fac si in seara asta.Bai si m-am gandit sa imi dau cu parerea despre asta cum se numeste…zodiaca.Am scris eu ceva despre nume zodii da recunosc ma dar acum am o alta parere.Zodiacul e asa o chestie sa ia si niste saraci banii,sa mai apara pe la tv si sa ne imbaxeasca si noua mintea.Imi place cand aud zodia varsator  si cand zice dimineata la radio cate ceva bun despre varsator zodia mea dar cu atat raman.Zice ca azi iti va merge bine pe plam sentimental si eu sunt la pamant de exemplu sau cu banii  si tot asa.Iarasi ce legatura au stelele si planetele cu noi,adica o stea da?ce efect sa aiba asupra mea ca nu inteleg,e ca si un bec deasupra capului care nu ma afecteaza cu nimic.Deci zodiacul e o chestie in care nu cred si mai ma agit eu uneori despre zodii si astea dar doar ma amuz si ma inveselesc cand aud ceva de bine despre varsator atata tot nu ca as crede in zodii,nu sunt in stare sa cred in Dumnezeu si cred in niste prostii.Nu scrie in Biblie despre zodiac asa ca nu cred pentru ca in ultima vreme merg pe principiul asta:scrie in Biblie cred nu scrie nu cred.Despre ziare….ziarul alta prostie mare rau de tot.Ce contine:zodiac,vremea,bagaboante,golani,stiri  despre averi,a murit X si etc.O mare prostie ziarul domnule si sincer niciodata nu am cumparat un ziar pentru mine sa-l citesc si nici nu am de gand.Zodiacul dupa cum am spus mai sus o mare prostie,vremea la fel pentru ca nu prea le ghicesc astia des mai deloc,vagaboantele si golanii de bani gata nu ma intereseaza ca a murit x beat prea putin trebuie sa ma intereseze aaa ca a murit ca nu a avut bani de operatie da aia ma intereseaza ca Romania e de rahat si nu da bani la om sa se vindece dar nu ca a murit ca era beat sau ca a avut 180 la ora aia nu atat la dus bostanu sa fie sanatos pe lumea cealalta Doamne iarta-ma!Da!o mare prostie si ziarul asta te plictiseste maxim domnule.Si ma gandesc ce sa scrie astia ca eu sa citesc un ziar….pai o poezie a unui copil care s-a chinuit s-o scrie si chiar are talent,ca unul are nevoie de bani sa se faca bine si poate ma lasa buzunarul si-l ajut si nu ai loc sa scrii la astea si cate si mai cate lucruri bune se pot scrie intr-un ziar dar asa sunt zile astea cand ne intereseaza cine cu cine si-o pune,se desparte ala de aia pai da si unu de la mine din sat s-a despartit de sotie de ce nu scrie in ziar?Cu atat te plictisesc in seara asta cel sau cea ce vei citit postul asta.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

