Mie imi poti spune orice

Suntem plictisiti de astfel de texte.De cate ori prietenii sau se mai intampla sa vorbim cu cineva pe mess si tot vorbim de ceva vreme iar cealalta persoana observa odata ca suntem suparati si vai vai mie imi poti spune orice sunt cel/cea mai bun/buna prieten/prietena al/a ta.Si cati in primul rand sunt capabili sa te asculte?Si cati citesc din ceea ce le scri?Vor inchide si vor zice imi pare foarte rau dar ma bucur ca ti-am putut fi de ajutor.Trecem la urmatoarea etapa si sa zicem ca au bunavointa si vor citi durerea ta si micile secrete dar DUPA ce au promis ca nu vor spune nimanui in urmatoarea clipa ii vom gasi la colturile strazilor vorbind pe ascuns despre noi.Si ar mai fi o etapa.Aflam ca sunt mincinosi pentru ca vom regreta ca ne-am spovedit lor iar ei au mers la colturi si ne-au vorbit si apoi au sa nege ca nu ei eu fost cei ce au vorbit.Te poti increde azi in cineva cu adevarat?

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

