Dusmania si iertarea

De multe ori cand cineva ne supara ori ne face rau promitem si juram ca ne vom razbuna.Unii o vor face pentru ca sufletul lor nu ii opreste,au suflet rau acestia.Altii in schimb nu o vor face ci vor spune doar ca o vor face.Se va spune despre ei ca doar vorbele sunt de ei insa ei au spus rautatile la cald si la nervi insa au suflet bun sa stiti si sa nu-i judecati spunand ca doar vorbele sunt de ei.Si dusmanul pe cine va considera mai bun pe cel ce a zis ca face si a facut sau pe cel ce a zis si nu a facut?Dusmania nu e buna te va ruina candva si te va manca pe dinauntru.Nu ar fi bine sa ne ferim de dusmanie?Ce bine ar fi de am putea s-o ocolim ca pe o groapa insa nu putem sau nu credem ca putem?Daca am credea cu adevarat am putea ocoli dusmania dar suntem necredinciosi deci nu putem.Dusmania asta…ramane pe viata.O stiu chiar eu,ma pun seara si ma rog uneori pentru x care imi este dusman si in ceasul cand ma rog fiind ceas de rugaciune in sufletul meu nu-l iert pe x daca as vrea cu adevarat l-as ierta dar….ce usor e sa zici:iarta-l!dar noi nici nu stim ce inseamna sa ierti.O perioada buna m-am tot gandit ce definitie sa dau vietii si am gasit-o intr-un final dar ce inseamna a ierta nu cred ca stiu ce inseamna.Spun:bine te iert!dar in suflet acolo unde conteaza cel mai mult nu l-am iertat si acolo musteste dusmania cea mai mare si pofta nebuna de a te razbuna si de a face rau dusmanului tau.M-am trezit abia acum ca nu stiu cum sa iert.Cati oare stiu sa ierte si v-ati intrebat daca stiti sa iertati?Banuiesc,nu stiu,ca a ierta cu adevarat inseamna sa stergi din suflet rautatea pe care o ti in tine si sa uiti si raul ce ti l-a facut dusmanul si atunci cred eu ca ai iertat.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

