Care este varsta de la care incepem sa imbatranim?

„Sa mai cresti putin si apoi..”.Sa mai cresc?Pana cand sa mai cresc?Daaa!Ma intreb pana cand o sa scresc?Cresc pana incep sa imbatranesc.

Asta imi spun mie.Voua am sa va spun parerea mea.Initial am vrut sa spun ca de cand ne nastem imbatranim.Dar nu!Crestem pana cand incepem sa imbatranim.Si cand ar fi asta?Cred ca imbatranim din momentul ce incepem sa avem griji:vom avea copii,vom avea grija banilor,vor veni certuri,vom bea din cauza stresului,vom avea dureri de cap si vom avea multe altele care ne vor anunta ca imbatranim.Cand responsabilitatile ne vor bate la usa le vom deschide nestiind ce vor si astfel vor intra in viata noastra la fel si grijile,stresul,supararile chiar si rautatile si ne ne vor spune:hei!de acum imbatranesti!Atunci spui adio tineretii si vremurilor cand mama si tata iti dadeau bani de suc,bani de benzina,gaseai acasa totul pregatit,te trezeai dimineata la 10 si cate nu mai faceai cand erai in grija lor dar acum ca toate ti-au batut la usa si batranetea cea din urma va batea.”Poate ca nu o arat dar o simt,am imbatranit” daa…fiecare din noi vom spune asta odata si odata.Nu ma tem niciodata de batranete cat ma tem de greutatea ei!

Nu spun ca eu imbatranesc nu…nici nu ma plang ca am griji si altele o spun pentru ca ceva imi spune cum va fi cand e sa vina…imbatranirea.

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

