De ce imi este cel mai si cel mai dor?

In primul rand de tata care se afla la cateva mii de km.

Apoi de strabunicul chiar daca a murit cand aveam eu 11 ani cand nu aveam prea multa minte dar tata imi tot povesteste ca ii dadea sfaturi incredibil de bune si mi-as fi dorit ca si eu sa ma duc la el si sa-l intreb cate ceva.

Mai imi este dor si de Rex daaa…a fost primul meu catel la care am tinut incredibil de mult.Eu de obicei nu prea am tangente cu animalele dar prin clasa 1 sau a 2-a cred ca l-am avut si atunci stiu ca eu m-am chinuit sa-l ingrop.A plans foarte foarte mult si poate vi se pare amuzant dar eu aveam o jucarie preferata pe atunci si i-am oferit-o lui mda….

Imi este dor de vechii mei colegi.Stiu ca vine vara si noi baietii jucam mult fotbal,o amaram pe Ana si pe Lavinia si nu numai pe ele,imi e dor si de domnu Anghel🙂 profu de mate :”arde pamantu maaaaaamicaaaaa”🙂 cat mai radeam la replica asta si de multi alti profesori de acolo.

Raul….imi este dor de el pentru ca acolo stiu ca varsta nu conteaza si ma pot simti oricand copil,pot tipa,ma pot prostii cat vreau ca nu va zice nimeni ca am dat in mintea copiilor🙂 .

Imi e dor sa joc sah cu tata🙂 o daaa ma bate cam mereu adica cam mereu,mereuuuu🙂 dar are momente cand ma mai lasa adica odata la 10 meciuri sa-l bat.

Valea Iconii…valea din gradina mea unde se strangeau copii si mergeam si eu….fiecare cu cate o saniuta si faceam un mic trenulet si coboram iarna bineinteles valea.

Tot legat de iarna imi e dor sa fac un om mareeeee de zapada cu varul meu….intro iarna cand eram ceva mai mici am facut un om de zapada cam mare pentru varsta noastra si ne ziceam ca ar putea intra in cartea recordurilor la cat de mare l-am facut:)

Imi e dor de marele urias ….un nuc urias in care ma suiam si vedeam parcul de distractii din Bolentin Vale si la care mergeam eu ori de cate ori era Vinerea Mare si uneori imi cadeau cateva lacrimi cand ma gandeam ce au facut oamenii acum 2000 de ani…..ce sa zic eram mic🙂

Si cred ca imi e dor sa traiesc viata asa cum trebuie :((

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

