/\ /\/\(_)R!T (_)/\/ \/!S

Bloggerul din mine a murit!A fost ca un drog ce nu are efect permanent a fost ce a fost si s-a dus.Sa nu recunosc ca m-am schimbat?Recunosc!Si ma intrebi cum anume m-am schimbat….sunt intr-o perioada in care ma gandesc la bani si tocmai ce am citit un pasaj din Biblie ca nu trebuie sa ne ingrijim ce vom manca maine ori cu ce ne vom imbraca.De ce oare ma gandesc eu cum sa fac bani?Ce conteaza asta sunt sigur ca fiecare baiat trece prin perioade dinastea.A murit bloggerul din mine si acum scriu chinuit,odata scriam cu totul din suflet acum e ceva schimbat si nu imi vine sa ma las cand stiu ca aici se gaseste un trecut din mine.Vezi tu blogule omul se schimba si ii e dor de ce era odata,de ce simtea odata.Ramasesem dator cu un post despre amintiri „Memories 2” pe care mai mult ca sigur nu intereseaza pe nimeni si nu asta-i problema ci treaba e ca nu mai am plcerea nebuneasca de a povesti amintirile sa dus pofta,dar pofta vine mancand si eu zic ca am mancat destul si toata pofta a disparut.Ma intrebi de ce mai scriu?Am un motiv pe care nu doresc sa-l spun de fapt 2 motive unul ar fi ca voi obtine pareri de la alti bloggeri si ma multumes nespus de mult asta.Sper odata sa ma descotorosesc de sinceritatea asta pe care o scriu pe blog si sa scap de ea,odata ce voi reusi se va termina cu blogereala si am sa spun ca Cezar „a fost odata un vis ce s-a numit vali cristea” un vis ce-l va prafui timpul foarte mult.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

