Pozele

Postul asta l-am nascocit in dimineata asta gandindu-ma de ce ne place sa facem poze?Poate ca ceea ce am surprins cu vederea acel mic colt de rai ne-a placut foarte mult si dorim sa-l revedem cand vom simti noi nevoia.Dar ne intrebam cu pozele facute persoanelor cum e?Eu ma gandesc intotdeauna cand fac o poza cuiva ca acel cineva odata si odata se va duce de aici si voi pastra poza si va avea o valoare sentimentala mare pentru mine,cand fac poze celor mai mici ca mine o fac pentru a vedea evolutia lor mai tarziu”uite cum aratai atunci si faceai aia aia ziceai aia aia si acum esti mare copile”sau pentru a ale arata urmasilor de ce nu”uite cum arata bunicul,tatal cand erau mai tineri.Cand hi5 era la moda am avut o foarte mica perioada cand doream mult sa fac poze pt hi5 insa a disparut aceasta prostie.Da!consider ca a face poze pentru hi5 facebook e o prostie.Pentru mine poza inseamna amintire si o imagine frumoasa pe care s-o revad cand si cand nu fac poze pentru facebook.Am colege care in fiecare saptamana  fac poze pentru facebook banuiesc si isi arata fundul si alte alea…..Eu aleg sa pozez un pom,o padure,un rau ceea ce mi se pare frumos.EHHH nu prea simt eu ca am zis chiar asa bine ce aveam de gand dar stiu ca cei ce vor citi sunt oameni destepti cu siguranta 🙂 .

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

