Primele fire de iarba verde….ce bucurie

In ultima perioada am avut o stare sufleteasca nu prea buna insa acum ca zapada a mai scazut si am vazut si primele fire de iarba verde starea mea sufleteasca sau starea spirituala cum zic unele persoane🙂 dar eu prefer starea sufleteasca sa pus pe picioare,adica ma simt foarte bine chiar extraordinar de bine mai ales cand ma uit pe fereastra si vad pamant si iarba.Niciodata tin minte ca nu m-am bucurat asa mult de venirea primaverii si de topirea zapezii dar continui si eu sa ma uimesc de mine🙂 .Cam atat despre bucuria mea sper sa va bucurati si voi de primavara.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

