Marioneta sub cruce

Da… desi e greu sa o spun o voi spune.Uneori suntem marionetele acelea de la teatru.Undeva sus cineva trage sforile si ne miscam dupa cum ni se dicteaza.De fiecare incheietura simt legata cate o sfoara si ma simt neputincios,ma chinui cu o mana sa o eliberez pe cealalta dar ea riposteaza si se lupta intre ele.Marioneta sunt…ingerul meu alearga dupa mine poate poate ma va prinde si ma va dezlega de soarta ce ma tot fugareste.O ce spune asta aici?Va chinuiti sa intelegeti?Nu merita osteneala caci oricum nu veti reusi.Fiecarui ni se da o cruce pe care tre s-o ducem,nu ni se va da vreun Simon Cirineul sa ne-o poarte ci noi suntem sprijinul ei si ea al nostru.O marioneta prinsa intro piesa de teatru ce trebuie sa se miste dupa cum vrea regizorul….o marioneta cu suflet si minte sunt….o marioneta ce se impotriveste degetelor stapanului ei….aruncata intr-un cufara plin de praf si uitata o vreme acolo asa ma simt….si trec ani si lumina zilei o vad dar nu pentru mult timp…alta a fost mai norocoasa ca mine si a plecat in spectacol…..eu voi astepta un rol ce mi se va potrivi ca o manusa.Ce rol?vad multe da doar cateva le doresc a le trai.Sunt din aceeia care la ani si ani mi se da o raza fermecat si eu stiu ca imi trebuie sa traiesc si o voi face apa si tot asa peste ani si ani mi se va mai da inca una si tot apa voi cere din pricina putinelor raze fermecat nu pot cere decat apa.Sub greutatea crucii imi lovesc gleznele de pietrele mari de pe cararea ingusta pe care merg.Astept si privesc in fata poate voi nimeri un drum pavat sa-mi fie mersul mai usor.Ba sub o cruce ba marioneta…..sunt o marioneta ce poarta o grea cruce.Se prea poate sa continui asa,sa fiu o marioneta sub cruce.Mana imi este de plus,piciorul la fel este si el si cand si cand se indoaie de greutatea crucii.O inima si o simtire pusa intrun trup de plush.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

