De la Adam si Eva…

De la Adam si Eva am descoperit rusinea,goliciunea si multe altele.Fara sa cititi Biblia ati aflat cred,ca Eva indemnata de sarpe a muscat din marul luat din Pomul viatii din gradina Eden pomul care Dumnezeu l-a interzis lui Adam si Evei.Atunci au descoperit ei ca sunt gai si s-au ascuns de fata Domnului caci le era rusine.Si mi-am pus eu intrebare:mi-ar fi rusine de o lume goala,o lume buna va dati seama ce ar fi sa nu cunoastem frica,goliciunea,rusinea,pacatul chiar si multe altele ce ne aduc pacate.Am o imaginatie destul de bogata atunci cand vreau sa-mi imaginez ceva si mi-am imaginat lumea fara ca parintii nostrii sa fi muscat din mar:o lumea alba ca zapada,pura,linistita,fara ca pacatul sa existe,fara ura,cu multa iubire si cate alte bucurii o lume fara regrete asa mi-am imaginat lumea pura.Odata scos din transa pe care mi-am indus-o am vazut negru in fata ochilor aceea era lumea in care traiesc.Acum mi-a picat fisa…noi ne botezam ca Dumnezeu sa ne ierte pacatul stramosesc a lui Adam si Eva deci odata pacatul iertat deci e ca si cum nu ar fi fost,de ce mai pacatuim?de ce ne e frica?de ce nu ne iubim si nu ne respectam?de ce nu suntem Adamii si Evele de dinainte ca ea sa fi muscat din mar? Ati putea sa ma acuzati spunand:de ce nu incepi tu primul din a te mai teme,din a pacatui si cate ai mai insirat…asa suntem noi oamenii,ne punem intrebari si ne spunem de ce? de ce nu noi cei ce constatam nu incepem sa ne schimbam si asteptam schimbarea de la altii? Si oare daca ne-am schimba noi cei ce constatam ei cei ce nu vor constata se vor schimba ei ca si noi? Cate semne de intrebare are lumea si putini se gasesc sa le gaseasca raspunsul.Mama si tata imi spun mereu ce te intereseaza pe tine de ala?tu ai grija de tine dar lumea e facuta in asa fel sa fie unita ca exemplu cei ce au vazut 300 eraoii de la Termopile cei ce erau uniti nu a putut nimeni sa sparga apararea atat timp cat cel din spate veghea pe cel din fata si tot asa,asa si noi daca nu avem grija unul de celalalt,nu suntem uniti totul e in zadar.Auzeam odata ca pe lumea cealalta preotul va sta in fata lui Dumnezeu cu fiecare om ce-i apartine de biserica lui adica cu tot satul,orasul,tara.Ce post inutil scriu,stiu ca eu voi incerca sa ma schimb putin Poate nici eu nu sunt sigur daca ma pot schimba si sa dau exemplu ce sa ma astept la lume sa faca?Lumii ii vine greu sa constientizeze daramite sa se mai si schimbe de aici ma delas si eu si spun ce rost are sa ma schimb sa fiu Adam nou si cea de langa mine o noua Eva.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

