„Alo da”

Asa ar trebui sa raspundem la telefon sau si mai frumos de ce nu,da va rog! cu cine am onoarea bn in cazurile in care nu cunoastem numarul.Dar cand avem numarul memorat,da? sau alo? cred ca ar fi cele mai indicate.Ok sa las politeturile deoparte si sa zic ce vreau sa zic.Azi pana sa vin acasa in masina un pusti de 16 ani cred raspunde la telefon:”urla” exacta asa a zis 🙂 =) deci tare de tot asta.Asa si de mult imi doream sa fac un post cu  raspunsuri la telefon 🙂 .Din ce am auzit eu se raspunde:pronto,uimeste-ma,baga,hai sa te chis in freza,ce vrei,mda ba,spic,asta cu spic sunt unii care nici nu stiu ce inseamna speak nu ca as sti eu multa engleza dar totusi… si nu prea mai imi aduc eu aminte de ele dar sunt multe care sunt sigur ca ar starni rasul multora 🙂 e atat de incredibil in cate moduri poti raspunde la telefon…urla ca de exemplu 🙂 Doamne.Si „industria” asta a replicilor de raspuns la telefon e in plina dezvoltare 🙂 .

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

