Andra-dragostea ramane

Melodia asta are o mica istorie in privinta mea.Intro seara am adormit cu tv-ul aprins pe un canal de muzica si m-am trezit cu cateva lacrimi si Andra canta…de atunci a fost foarte speciala pentru mine cu toate ca acele lacrimi nu erau pentru cineva anume erau lacrimi pur si simplu,lacrimi din somn m-am trezit cu ele pe obraz si m-am indragostit de atunci de aceasta melodie.Sper sa va placa chiar daca-i veche.

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

