Discutie depre credinta

De mult timp imi doream o Biblie sa fie a mea si iata ca acum am una 🙂 .Si odata cu aceasta achizitie mi-am propus s-o citesc pe toata pentru ca in urma cu ceva timp incepusem sa citesc pe net si dauneaza ochilor atat citi la pc deci acum sunt fericit si pot spune ca mi s-a indelinit o dorinta.Asta ar fi o ideea faptul ca eu gasesc Biblia o carte foarte interesanta si credeti-ma este!A doua ideea este faptul ca eu gasesc interesante,de fapt foarte interesante discutile despre credinta oamenilor in Dumnezeu,despre ce scrie in biblie si multe altele legate de treburile astea,ma captiveaza complet si aceste discutii le gasesc cele mai interesante din cate exista,nu stiu chestia asta m-a atras de mic.Stiu ca vorbesc,fac si gadesc multe prostii dar urmatorul pas dupa ce fac toate prostiile aste e sa regret si sa ma caiesc ,sa imi para rau si sa cer iertare Lui.Cred in iad si rai,cred in ceruri,in ingeri,in sfinti,in Biblie cred in Dumnezeu,poate ca nu am o credinta asa puternica cum cere Dumnezeu dar am credinta in El si cred ca exista.Sun intamplari care m-au facut sa cred ca el exista si care mi-au demonstrat existenta Lui.Vedeti,chiar imi place sa discut depre aceasta latura a mea si oamenilor,o parte a credintei,parte din om bineinteles,am si un regret din pacate:( de la Pasti nu am mai mers la biserica si asta se intampla in fiecare an si chiar imi pare rau de treaba asta.Stiti,sunt aproae de bac si astazi mi-am zis:tot ce am nevoie sa-l i-au e in primul rand sa invat si apoi sa ma rog Lui sa imi dea o mana de ajutor.Am momente cand nu fac nimic pentru ceea ce imi doresc dor ii cerc si sunt lucruri ce necesita sa misc eu un deget si sa am vointa dar eu nu ma clintesc doar ii cer Lui Dumnezeu ceea ce imi doresc.Si apoi stiu ca nu voi obtine e si normal,Dumnezeu iti da dar nu iti baga si in sac ceea ce tu trebuie sa faci e sa ai vointa in primul rand sa deschizi sacul si apoi sa meriti ceea ce ai cerut si zic eu ca se va implini.Am momente cand cred ca lumea e prierduta din punctul asta de vedere adica ma refer ca s-a ajuns sa se pacatuiasca din ce in ce mai mult si lumea e pierduta,am momente cand cred ca exista speranta ca mai sunt oameni credinciosi care ne trag si pe noi dua ei,sunt oameni buni.Tot in legatura cu asta am momente cand vorbesc de exmplu cu o prietena si aduc vorba de Dumnezeu,biserica si rugaciuni dar uneori imi e rusine sa zic ca ma rog seara de seara si nu judecati ca ma laud cu asta,pur si simplu imi e rusine sa ii zic eu ma rog seara si ceva imi spune ca nu trebuie sa ne fie rusine sa recunoastem treaba asta mai ales chestia asta ca ne rugam seara dar exista oameni langa noi care ei nu stiu nici Tatal nostru si vor rade de noi si zic eu e normal sa ma de tem.Cam atat am putut eu sa vorbesc despre credinta,Dumnezeu si tot ce-i legat de treaba asta blogul intotdeauna va asculta  ceea ce am de zis,prieteni si nimeni nu se incumeta sa purtam discutii de genul asta si inca nu astept nimic in sensul asta pentru ca stiu ce gandesc ceilalti stiu ce gandesti tu,si tu chiar si tu!Si am sa inchei cu o vorba ce am invatat-o dintr-un film:”Dumnezeu fie cu voi!”

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

