Si biserica si preotii fac magarii

M-am gandit in seara asta sa vorbesc despre preoti si biserica pentru ca ceva ceva ma deranjeaza.Si sa incep nu?Pai banii aici e problema in biblie Dumnezeu nu cred ca ne spune te duci la biserica si dai bani la Sf Leturghie altfel nici nu te iert daca nu dai bani,la inmormantare iarasi trebuie sa dai cateva milioane pentru ca altfel sufletul mortului nu-l voi primi aici,la botez daca nu dai si aici ceva copilul nu va fi iertat de pacatul stramosilor,si cate si mai cate taxe nu sunt si la biserica de care Dumnezeu nici nu pomeneste dar preotii le cer si le iau altfel vezi tu,nu vei fi pomenit acolo sus si nu ti se iarta pacatele daca nu dai bani,eu nu cred ca asta zice Dumnezeu.Asta e singura mea nemultumire in legatura cu preotii si biserica,bisericatrebuie sa ajute omul nu sa ii ia banii,pai la mine in sat sunt oameni saraci saraci dar las primaria deoparte adica primaria sa zicem ca nu-i ajuta dar biserica?ea de ce nu-i ajuta ca vorba aia popa ia 2 milioane de botez cand vine cu taxele si cate si mai cate sa fim seriosi.Mai zicea parintele nostru a ca am luat un vw (masina) nu bmw sau io stiu ce masina ca apoi zice lumea ca iau de la oameni ca sa imi iau eu masina,si nu mai zic ca-i ultimul model apoi ii ia si lu fisa are casa la tara apartament la capitala si cate nu o mai avea….la tv am vazut ca patriarhul sfintenia sa Daniel e implicat in nu stiu ce manari…iarasi daca si cel mare a fost corupt….sa dus la vale si biserica,Dumnezeu nu a zis preotilor sa ia de la oameni nu asa a invatat EL pe mai marii nostrii parinti care sa imi fie cu iertare sunt niste sugatori,ca si multi altii.Popa are de toate si altii mor de foame saracii si biserica nu face nimic.Cand eram eu mai mic chiar imi doream sa devin preot dar acum vad ca nu e de mine e mafie si in biserica oameni buni sa dus si biserica pe apa sambetei.Poate ca asta e unul din motivele pentru care nici nu mai ma atrage biserica bine eu nu dau vina pe asta or fi si altele.Cam atat sper sa ma ierte Dumnezeu pentru ce am zis!

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

