Sfarsit

A venit si momentul asta.L-am gandit de mult timp dar acum este momentul.De la blogul asta am invatat multe,am scris prea multe prosti poate ca aceasta parere reprezinta niste procente din hotararea de a inchide blogul.Si ce daca am o parere de rau daca il inchid dar macar stiu ca alte prostii nu vor mai lua viata odata cu inchderea lui va creste si gradul de plictiseala deaorece nu voi mai verifica in fiecare zi daca am primit vreun comm la vro prostie cu toate ca ma bucuram foarte mult cand primeam cate un comm mai imi inveselea ziua putin.Se va asterne praful pe el si pe cateva dintre intrebarile care poate si le-au pus unii cititori adica putinii cititori poate am sa recitesc anumite posturi si am sa sustrag intrebarile posibile si poate dau un raspuns poate si un nume.Aici se inchee o etapa din viata si o alta incepe stiu ca nu eu am creat blogul :)) dar eu am postat pe el deci imi apartine si am decis sa il inchid.Si „cititorilor”ai acestui blog care „existati” spuneti am scapat de el si de prostiile lui caci o merit ca doar ce am scris am scris poezi?am scris povesti? am scris doar prostii la care va plictisit inca de la primele randuri.Nu v-am plictisit cu subiectul femeie contra barbat si cel despre cat de bune,frumoase si intelepte sunt femeile?Cand blogul a luat nastere eram prea copil sa inteleg unele lucruri si cand am implinit 18 ani am spus ca blogul il voi inchide din motive personale pentru a rupe oarecum o legatura si asta trebuia facut de mult nu sa stau sa ma amagesc atat de mult.Eu insa nu am avut acele 5 sec de care se spune ca daca esti as sau excelent in 5 sec e de ajuns pentru tot restul vietii.Poate voi reusi sa fac totul doar o amintire.E frumos sa scri mai ales cand vezi cate ceva interesant si cand nimeni nu te asculta vi si bati la tastatura si scri niste randuri deoarece nu ai cu cine sa vorbesti pentru ca restul sunt ocupati sa vorbeasca de metin si canter  altii de cat de mult au baut unii sunt prea ocupati sa iti explice ca pe ei trebuie sa ii urmezi si ca esti prea prost si diferit de restul lumii si tot asa si astea le spun pentru ca le-am trait si inca le traiesc.Asta il scriu tot pentru mine sa am constiinta impacat ca am scris un post de inchidere al blogului si pentru unii cititori care se ve nimeri sa intre aici.Asa ca il inchi cu mare parere de rau altii l-au inchis frumos eu insa sunt diferit si am dovedit-o si il inchid in felul meu in critici si in altele.Ca tot imi place sa scriu voi continua pe blogul meu unde am inceput sa scriu din nou si unde ma simt mult mai liber si chiar daca e necitit si neatins de nimeni eu scriu si voi scrie numai acolo aici niciodata.Suna un fele de retragere a unui las asa pare dar nu este ci asta e felul meu  asa ca spun cu mareeeeeeee parere de rau blogule pa pa.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

