Ea mereu ne vegheaza

Daca stam sa face un raport cine pe cine cunoaste mai mult femeia iese invingatoare.De exemplu pe mine cel mai mult ma cunoaste mama.De la nastere si pana acum ea m-a crescut si m-a vazut crescand ea stie mai multe despre mine decat stiu eu.O mama intotdeauna isi vegheaza copii si e un fel de inger pazitor pentru ei care vegheaza pe la colturi ca nu cumva copilul ei sa cada sau sa calce stramb.Si intotdeauna ea il va cunoaste pe el cel mai mult pentru ca ea mereu isi face timp sa-l urmareasca sa vada cum se mai maturizeaza si cum imbatraneste cu toate grijile pe cap ea monitorizeaza viata fiecaruia.Cu mama nu cred ca m-as contrazice niciodata daca ar spune ca am fost stricator sau nu am fost cuminte pentru ca mi-am uitat trecutul dedemult acel timp cand mergeam la gradinita doar ea mai stie daca veneam cu ghiozdanul acasa sau nu,mama stie cate drumuri a facut pana la bunica sa ma scoata de sub patul ei pentru ca aveam teama de morti,ea stie cate haine murdaream cand soseam acasa si cate lacuri incercam pana sa ajung acasa.Mama stie daca sunt sincer sau nu stie totul despre mine din trecut pana in prezent si pot spune ca ma cunoaste mai bine decat ma cunosc eu.Ea stie ce mancare detest cu ce imi place cel mai mult sa ma imbrac stie totul.Si o singura persoana e capabila de toate.Cel putin 3 vieti stie o femeie pe dinafara.Si nimeni cu o floare nu vine la ea sa ii multumeasca si nimeni niciodata nu are sa isi dea seama de chestia asta ca mama le stie pe toate despre tine.Am avut vreodata noi cand eram copii grija sa ne facem ghiozdanul si sa ne uitam pe orar sa ne facem temele sa ne spunem rugaciunea de noapte poate ca fara mama nu as fi fost ce sunt,poate ca as fi plecat cu aceleasi caiete la scoala poate ca venea sfarsitul de saptamana si eu nici nu imi aruncam ochii pe orar sau sa deschid caietele de teme.Si toate astea le facea mama si pe unele le face si azi ca noi sa nu avem atat de multe griji.Cum spune bunica „cand vei avea tu salariu sa vi sa imi aduci doar o ciocolata” asa voi face celor ce m-au crescut si m-au educat.Si multumesc mama ca m-ai crescut!

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

