Chestionar

1) Luaţi cartea cea mai apropiată, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici rândul al 4-lea.

-permite accesul celor fara motor.

2) Fără să verificaţi, cât e ora?

20:00

3) Verificaţi!

Cand ma uit intamplator nu-i fix deci e 20:09

4) Cum sunteţi îmbrăcată?

Doar o pereche de pantaloni scurti.

5) Înainte de a răspunde la acest chestionar pe ce vă uitaţi?

Ceva oribil DRPCIV

6) Ce zgomot auziţi în afara calculatorului?

Cativa greerasi.

7) Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?

Duminica la un suc.Am stat de vorba da nu am barfit.

8)Ce ai visat ieri noapte?

Nimic am ratat sansa.

9) Când aţi râs ultima oară?

Astazi la scoala la ora de info si dupa m-a scos la tabla :) )

10) Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?

Nimic dar cand voi avea propria mea casa mi-ar placea tablouri pictate pe panza.

11) Dacă aţi deveni milionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?

Nu prea imi doresc eu chestii dinastea dar sa presupunem ca se intampla deci as merge pe cararea spre Peles unde canta un maestru din nai “the lonely shepherd” si cateva milioane cred ca i-as oferi.

12) Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?

Sub soarele Toscanei a da nu ca pe asta l-am revazut mmm The last legion.

13) Aţi văzut ceva neobişnuit azi?

Chiar am vazut.Avem 3 noi colegi iar unul din ei imi pare de treaba nu-i ca restul.E diferit asta pentru mine.

14) Ce părere aveţi de acest chestionar?

E mult mai usor ca cel de pe drpciv :) )

15) Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă.

Nu mai ascult manele de o vreme e un fel de post de manele tin post la manele :) )

16) Care ar fi prenumele copilului dumneavoastră dacă ar fi fetiţă?

Oana,Maya

17) Care ar fi prenumele copilului dumneavoastră dacă ar fi băiat?

Vali,Andrei sau David.

18) V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate?

Niciodata dar 3 tari vreau sa le vizitez cu orice pret:Israel,Grecia si Italia.

19) Dacă aţi putea schimba ceva în lume, în afară de politică, ce aţi schimba?

Pai daca as vrea sa schimb ceva as pune o singura conditie sa am o persoana care sa doreasca sa schimbe acelasi lucru ca si mine si sa luptam aman2 de unul sunt suta la mie convins ca nu reusesc.

20) Vă place să dansaţi?

Da.Si inca mult.

21) George Bush?

Nu prea imi plac americanii.

22 )Care a fost ultima chestie pe care ai văzut-o la televizor?

Serviti va rog!Ma uit cum se maimutaresc aia pe acolo.

23.  Revista preferată. Argumentaţi.

Era Trestiana revista scolii acum nuj daca se mai publica.

24. Culoarea preferată.

Am 2.Albul zapezii si verdele ierbii.

25. Serialul preferat.

Nu ma uit prea des la tv asa ca nu am.Urmaresc bloguri zi de zi daca vreti :) )

26. Emisiunea preferată.

Nu am.

27. Cartea preferată.

Pai eu nu prea am citit multe carti asa ca Nu plange sub clar de luna imi place cel mai mult.

28. Cântecul preferat.

Gheorghe Zamfir -the lonely shepherd stiu am ramas blocat cu cantecul asta dar asta e.

29. Filmul preferat .

MMM ultima data era incredibilul hulk dar acum imi place Diane Lane deci Sub soarele Toscanei.

30. Blogul preferat.

Mmm pe al meu e numai prostii asa ca al Feliciei e in regula.

31.Cantareata preferata.

Sa fie romanca si o aleg pe Paula seling am vazut-o aseara la tv cantand live si are voce de live pe bune.

32. Ţara preferată.

Mi-ar fi placut sa ma fi nascut in Grecia sau Italia.Dar preferata nu pot spune ca am o tara preferata.

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

