Prima zi de clasa a 12-a

Astazi a fost prima mea zi de clasa a 12-a….am revenit la lumea pe care o urasc cel mai mult,lumea in care traiesc 6 7 ore pe zi si de care imi doresc sa scap cat mai repede si nu cred ca voi avea vreodata vreun regret ca am terminat liceul.Prima zi primii bani ceruti,primele batai de cap in legatura cu bacul si cate si mai cate.Vara a trecut si nici nu am stiu ca am avut vacanta 3 luni asta in ultimii 6 ani.M-am intors si la autobuzul ala supraincarcat cu diverse mirosuri si cu cate un om sau o femeie nemultumita zilnic.Asta da viata,vin acasa si mor de drag sa invat de unde ma pun in pat,ma ghemuiesc si incerc sa adorm si sa uit de tot si de toate.Din liceu sper sa imi ramana doar cunostintele acumulate in rest nimic.Azi am vazut chiar si noua clasa cum ii zice Dani o cutie de chibrituri la 31 de elevi mda asta mai zic si eu scoala dar speram ca la jumatatea anului sa mergem in clasa veche,clasa noastra.Si atat am avut de zis despre prima mea zi de clasa a 12-a „frumoasa” nu?

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

