Aproape ca s-a dus…..

Cata amagire,cata suferinta,cate vise,cate melancolie toate astea le-am risipit eu in ultimul an de zile.Acum aproape ca se duc si vor deveni din ce in ce mai rare si tot mai rare ma si bucur ma si intristez.Nu m-am ales cu nimic din toata suferinta asta.Nici nu i-am spus aproape ca nici de inteles nu i-am dat chiar nimic nu am facut spre binele meu.As putea spune ca a fost ca un val al marii ce trece peste om dar a fost mai mult de atat a ramas ceva in amintire in suflet si in capitolul ce prin simpla cunoastere a ei s-a deschis si usor usor se inchide un fel de carte vrajita ce cu greu incerci s-o inchizi vrand parca sa te vrajeasca in continuare ademenindu-te si tu incerci s-o inchizi.Alte capitole se vor deschide in viata mea poate altfel decat acesta dar aici a contat persoana caci este una speciala si mi-as dori sa mai intalnesc ca ea dar nu prea simt si nu prea vad asta.Toata nebunia s-a risipit si ea fara sa stie si sa vrea m-a maturizat destul si m-a invatat multe lucruri de care ea nu stie.Vad totul ca o clepsidra si nisipul se scurge asta-i capitolul ce se va incheia si voi intoarce clepsidra si unul nou va incepe.Atat de draga mi-a fost si recunosc chiar daca par un prost ca m-am indragostit pe ascuns daaaa oamenii care se indragostesc pe ascuns si nu spun celulilalt traiesc singuri iubirea si dragostea neimpartasita,sufera,se amagesc,oameni fara curaj nu au curajul sa isi declare iubirea aseara doar ce am vazut Sub soarele Toscanei si una dintre actritele mele preferate,Diane Lane spunea ca a spune cuiva te iubesc nu-i deloc o rusine ba chiar e ceva extraordinar.Si chiar daca as fi ceva si ar veni momentul sa ma consider impacat si fericit pe deplin stiu ca nu voi fi,imi va lipsi o bila pentru ca nu am avut curaj sa ii zic.Acum ca niciodata curajul mi-a slabit si voce din interior nu mai tipa la mine sa ii spun totul aproape ca se duce.Am scapat din mana „o prea frumoasa fata” ce nu voi uita de la ea e faptul ca frumusetea interioara conteaza,macar acum am inaintat cu o secunda in fata prostului de mai demult sunt cu o secunda mai destept eu care inainte habar nu aveam ce-i ala un suflet bun…..Parca scap pe Dumnezeu de mana asa ma simt acum si nu stiu de ce dau drumul dar stiu ca trebuie sa se duca am asteptat prea mult si de visat la fel am visat prea mult.As fi prea prost sa spun nu-i de mine orice om care spune asta nu e om s-au ca nu o merit astea nu le voi spune niciodata.Si inchid ochii dau drumul mainii si o voi tine intinsa pana ce coperta cartii va atinge cartea iar capitotul se va incheia.

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

