Ce ar fi daca….

…am pune toti oamenii in aceeasi oala?Ar iesi ceva rau normal.Ma gandesc la faptele oamenilor adik daca unu face ceva ce altuia nu-i place sau a deranjat pe cineva asta nu cred ca-i un motiv ca si eu sa il consider un om rau atata timp cat s-a purtat exemplar cu mine si nu m-a deranjat cu nimic.Sunt si astfel de oameni chiar si eu,care pun oamenii care nu i-au deranjat cu nimic in aceeasi oala cu cei pe care ii considera oameni rai.Bai eu zic ca oameni astia odata ce nu ti-au gresit nu vad rostul de ce i-as numi rai doar pentru ca altora nu le plac de ei.Hmm sunt oameni buni,buni pentru noi daca nu ne-au deranjat.Si cred ca stiu cateva exemple de oameni dinastia care altii nu vorbesc cu ei dar mie unu nu mi-au gresit sau mai stiu eu ce si ii respect pentru lucrul asta si nu le port ura ca au deranjat pe cei ce-i urasc.Cam atat despre postul asta.

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

